Sophämtning utförs ju oftast av privata företag åt kommunen, då har de nog inte råd med att ha nån FAS3 arbetare stående på ändan av sopbilen....Micro skrev:
Här hos oss äger kommunen sophämtningen och det är chauffören som får gå ur o hämta tunnan , tömma den baktill på bilen , ställa tillbaka tunnan o köra till nästa fastighet osv.Noseone skrev:
Klicka här för att svara