Raskus Raskus skrev:
Varför skulle en TV gå sönder av kyla?
Mina föräldrar fick sommarstuga för 40 år sedan när ekonomin var skral och då vi bodde långt ifrån så ställdes huset rätt kallt. Då gick tv:n sönder vid flera tillfällen. Varför vet jag ej. Kanske p g a fukten? Så kanske hjälpen en luftvärmeanläggning som ju blir gratis avfuktning..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.