Mina föräldrar fick sommarstuga för 40 år sedan när ekonomin var skral och då vi bodde långt ifrån så ställdes huset rätt kallt. Då gick tv:n sönder vid flera tillfällen. Varför vet jag ej. Kanske p g a fukten? Så kanske hjälpen en luftvärmeanläggning som ju blir gratis avfuktning..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.