Jaha, nu ligger det 60 vakuumrör, ställningar och styrutrustning i hallen. Tur man har stor hall! Förhoppningsvis ser grejerna lite mindre ut på taket, för nu känns det som stora grejer. :) Snart dags för montering! Måste bara beställa lite valsklämmor, eller vad de nu heter, till taket. Förhoppningsvis ska det gå bra att montera ställningen med hjälp av dem. Taket är valsat.
 
Installera dem i hallen, du. Det blir lättare att göra ev. service där.
 
Hej
Skulle tippa på att du behöver falsklämmor å inte valsklämmor ;) misstänker taket är bandtäckt å inte valsat .......
 
Ah, så klart! Lite begreppsförvirring där.
 
Nu har jag beställt fästdetaljer från Aquasol så nu är jag ett steg närmare att få upp panelerna. :D Typiskt att det ska bli iskallt och komma ett par decimeter snö nu då >:(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.