För att?
 
Mikael_L
Jag var smart nog att köpa en bosch direkt ... :cool:
 
Kanske för att han redan har en Bosch?

Edit: Mikael_L hann före med att besvara sin egen motfråga :P Så går det när man har flera flikar öppet i en längre tid...
 
Redigerat:
Nästa gång kommer Fein och grabbarna att vara smartare och mönsterskydda sina fästen..
 
Hade den blåa nätdrivna Boschmaskinen funnits som alternativ när jag köpte min Fein så tror jag att valet hade fallit på Boschen. Det starkaste argumentet är i mitt tycke priset samt att Bosch borde ha fått till en bra konstruktion efter både PMF180 och GOP:en.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.