3 293 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Solklar prispolitik Bosch!
Hade den blåa nätdrivna Boschmaskinen funnits som alternativ när jag köpte min Fein så tror jag att valet hade fallit på Boschen. Det starkaste argumentet är i mitt tycke priset samt att Bosch borde ha fått till en bra konstruktion efter både PMF180 och GOP:en.
Klicka här för att svara