Hej!
Börjat förbereda att bygga till.
Har nyss börjat rita i Solidworks.
Finns de byggmoduler typ fönster dörrar m.m att ladda ner. Typ Step filer eller annat som funkar.
Är ju betydligt enklare än rita ALLT.
Börjat förbereda att bygga till.
Har nyss börjat rita i Solidworks.
Finns de byggmoduler typ fönster dörrar m.m att ladda ner. Typ Step filer eller annat som funkar.
Är ju betydligt enklare än rita ALLT.
Har börjat nytt jobb Har bara ritat 2D "Autocad" Men ska rita i Solid nu så tänkte de var en bra sak å lära sig.LoweW skrev:
Sedan kul å anväda de man jobbar med.
Ingen här som ritar i Solidworks
Klicka här för att svara
