H
Vi har ett åskskydd i elcentralen, ED50-230. Det verkar som dom har löst ut och behöver bytas. Jag fundera på om modulerna/stickdel till ett EDG50 passar.

Som jag tolkar det så har ED50 utgått
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.