H hus520 #1 Medlem · 679 inlägg 5 jan 11:41 hus520 Medlem 679 inlägg 5 jan 11:41 #1 Vi har ett åskskydd i elcentralen, ED50-230. Det verkar som dom har löst ut och behöver bytas. Jag fundera på om modulerna/stickdel till ett EDG50 passar. Som jag tolkar det så har ED50 utgått #ed50 #edg50 #elrond
Vi har ett åskskydd i elcentralen, ED50-230. Det verkar som dom har löst ut och behöver bytas. Jag fundera på om modulerna/stickdel till ett EDG50 passar. Som jag tolkar det så har ED50 utgått