MalinBjörk MalinBjörk skrev:
Toppen! Hur upplever du rengöringen?
Är det rutor eller sitter spröjsen på utsidan?
Det är en stor glasskiva och spröjsen sitter på "utsidan", rengöringen är därför väldigt enkel :)
 
  • Gilla
MalinBjörk
  • Laddar…
Jättesnygg lösning! Vilken leverantör använde ni er av? :)
 
E emelieagren skrev:
Jättesnygg lösning! Vilken leverantör använde ni er av? :)
Tack!
Vi använde oss av en bekant som är smed, tillverkat i rostfritt och sedan pulverlackat.
Glaset är 6mm härdat. Beställt av glasmästare :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.