S Sandwich11 #16 Medlem · Västra götalands län · 241 inlägg 5 jul 2018 13:30 Sandwich11 Medlem Västra götalands län 241 inlägg 5 jul 2018 13:30 #16 MalinBjörk skrev: Toppen! Hur upplever du rengöringen? Är det rutor eller sitter spröjsen på utsidan? Det är en stor glasskiva och spröjsen sitter på "utsidan", rengöringen är därför väldigt enkel
MalinBjörk skrev: Toppen! Hur upplever du rengöringen? Är det rutor eller sitter spröjsen på utsidan? Det är en stor glasskiva och spröjsen sitter på "utsidan", rengöringen är därför väldigt enkel
E emelieagren #17 Medlem · 1 inlägg 7 okt 2018 14:44 emelieagren Medlem 1 inlägg 7 okt 2018 14:44 #17 Jättesnygg lösning! Vilken leverantör använde ni er av?
S Sandwich11 #18 Medlem · Västra götalands län · 241 inlägg 7 okt 2018 19:20 Sandwich11 Medlem Västra götalands län 241 inlägg 7 okt 2018 19:20 #18 E emelieagren skrev: Jättesnygg lösning! Vilken leverantör använde ni er av? Tack! Vi använde oss av en bekant som är smed, tillverkat i rostfritt och sedan pulverlackat. Glaset är 6mm härdat. Beställt av glasmästare
E emelieagren skrev: Jättesnygg lösning! Vilken leverantör använde ni er av? Tack! Vi använde oss av en bekant som är smed, tillverkat i rostfritt och sedan pulverlackat. Glaset är 6mm härdat. Beställt av glasmästare