Jag har fått tag i ett "Jilong 4-Person 88-Jet Prompt Set Deluxe Portable Spa" men tyvärr fanns det ingen filter... det var slängt utan att man skaffat nytt *?* Så jag undrar om någon vet om det är något universalfilter som man kan få tag i vart som helst. Jag har sett likande "SPA" på typ ICA men jag har inte lust att testköpa bara för att och jag har lite problem att få fram art.nr på filter också.

Någon som kanske vet vilket jag ska ha :)
(Gärna något som finns i bygghandel etc. jag vill gärna slippa internetköp)

koola "filters4spa" där köper jag mina. snabb bra service. priserna också bra, jämförde mot där jag köpt poolen så var det 1/4 av priset. (samma fabrikat på filtret som levererades)

I värsta fall får du väl koppla på en separat pump och filter :)

Zenon skrev:
I värsta fall får du väl koppla på en separat pump och filter :)
Tyvärr tar jag inte dina svar seriöst.
Den som söker ska finna som man säger

Finns på Rusta

Falkens skrev:
Tyvärr tar jag inte dina svar seriöst.
Den som söker ska finna som man säger

Finns på Rusta
Eeh, nån försöker hjälpa dig med en idé och du skriver ett drygt svar, när du dessutom löst det själv redan. :confused:

Carl_Elvis skrev:
Eeh, nån försöker hjälpa dig med en idé och du skriver ett drygt svar, när du dessutom löst det själv redan. :confused:
Tyvärr lite andra saker som ligger bakom...
Visst är det hjälp men ibland får man tänka till lite själv när man svarar, det är som att säga till någon "Du kan väl Googla!" och se det svaret som en hjälp. Ibland kanske man inte alltid ska svara helt enkelt för jag jämställer det svaret med "Kanske ska köpa ny pool?" När jag har ett system som ska innehålla ett filter för typ 49:- så köpa ett nytt system för filter känns ganska avlägset (speciellt i den här typen av pool) :x

Jag letade fram lösningen själv och se delade med mig om någon annan skulle vara frågande till vilket filer det gäller för denna kina-pool

Ok.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.