E Eric67 #1 Medlem · 2 inlägg 17 apr 10:53 Eric67 Medlem 2 inlägg 17 apr 10:53 #1 Hej, jag söker ett trettiotal takpannor av modell DIAMANT, tillverkades under 70-talet av Vittinge sedemera Lafraag. Färg spelar ingen roll då taket ska målas inom kort. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #sökes #takpannor
Hej, jag söker ett trettiotal takpannor av modell DIAMANT, tillverkades under 70-talet av Vittinge sedemera Lafraag. Färg spelar ingen roll då taket ska målas inom kort.
F Flippad #2 Medlem · 10 inlägg torsdag 09:36 Flippad Medlem 10 inlägg torsdag 09:36 #2 Hej! Jag söker också efter likadana betongpannor. Hittat några?
E Eric67 #3 Medlem · 2 inlägg torsdag 09:44 Eric67 Medlem 2 inlägg torsdag 09:44 #3 F Flippad skrev: Hej! Jag söker också efter likadana betongpannor. Hittat några? Hej, tyvärr inte. Det verkar vara en serie som tillverkades under en begränsad period.
F Flippad skrev: Hej! Jag söker också efter likadana betongpannor. Hittat några? Hej, tyvärr inte. Det verkar vara en serie som tillverkades under en begränsad period.
F Flippad #4 Medlem · 10 inlägg torsdag 19:30 Flippad Medlem 10 inlägg torsdag 19:30 #4 E Eric67 skrev: Hej, tyvärr inte. Det verkar vara en serie som tillverkades under en begränsad period. Okej, jag förstår. Tack för svaret. Jag har hittat zanda pannor men de passar inte till 100%.
E Eric67 skrev: Hej, tyvärr inte. Det verkar vara en serie som tillverkades under en begränsad period. Okej, jag förstår. Tack för svaret. Jag har hittat zanda pannor men de passar inte till 100%.