Tycker det är riktigt snyggt med lite avvikande storlekar på kakel och klinkers, har tröttnat lite på 20x20 
Hade en bild sparad på datorn med några plattor som är riktigt snygga, se bifogat.
Någon som vet vart på nätet man hittar liknande som på bilden eller andra ovanliga storlekar?
Hade en bild sparad på datorn med några plattor som är riktigt snygga, se bifogat.
Någon som vet vart på nätet man hittar liknande som på bilden eller andra ovanliga storlekar?
http://www.ekebybruk.se/home/blog/
Dom här har nog det Du söker, jag har handlat en hel del av dom och utbudet är stort. Inte så enkelt från Jönköping kanske men inspiration kan Du få och det som Nisse å Darek säljer måste ju finnas på fler ställen i landet antar jag.
Dom här har nog det Du söker, jag har handlat en hel del av dom och utbudet är stort. Inte så enkelt från Jönköping kanske men inspiration kan Du få och det som Nisse å Darek säljer måste ju finnas på fler ställen i landet antar jag.
Nu har vi valt betydligt mindre plattor men vi skall i vårt ena badrum ha ett matt svart klinkers som är 5x60 cm, 10x60 cm och 15x60 cm. I det andra badrummet skall vi ha ett klinkers som verkar finnas i 20x120 cm (vi har dock valt en mindre storlek): http://www.floorgres.it/it/prod-155-1750-stongrey%2F60.asp
Misse skrev:
Tack för tipset!
Den du länkade till hade nog varit skitsnygg att ha varannan rad 10x120 och varannan rad 20x120
Har du köpt utav det märket? Via butik eller?
Bara en tanke, matt svart på golvet i ert badrum låter som att det kan bli rätt flötigt och fett efter duschtvål, schampo osv?
Eller ni kanske inte har dusch i det badrummet?
Japp vi skall ha det jag länkade till. Det finns på www.svenskakakel.se.savio skrev:Tack för tipset!
Den du länkade till hade nog varit skitsnygg att ha varannan rad 10x120 och varannan rad 20x120
Har du köpt utav det märket? Via butik eller?
Bara en tanke, matt svart på golvet i ert badrum låter som att det kan bli rätt flötigt och fett efter duschtvål, schampo osv?
Eller ni kanske inte har dusch i det badrummet?
Det svarta kommer från samma butik och heter "Gems mix" har jag för mig. Vi har dusch i badrummet men jag inser att det blir till att städa ofta
Klicka här för att svara