Hej

Skulle vilja fråga er om en bra Totaltentrepenad/byggherre i Skåne, med bra menas både prisvärd och kvalitémedveten. Har ni några bra namn och erfarenheter, även på dom man INTE ska höra av sig till? Skicka gärna PM till mig om det skulle bli för grovt... Även priser om möjligt med omfattning.

Hoppas på bra svar, samt tackar i förhand;)

Redigerat:
Bara en liten kommentar:
Är det inte du som är byggherren, dvs den som uppdrar åt någon att göra byggarbeten?
Entreprenören kan däremot även kallas byggmästare.

Okej, trodde tråden var tillräcklig som underlag för att ge tips, men då gör vi ett förtydligande:)

Jag söker erfarenheter av byggmästare i Skåne regionen, dåliga men absolut främst dom som har varit bra!

Samt vilka priser man kan räkna med...

Tacksam för svar.

Bentram AB prata med Magnus0709839797, tror att de åtar sig totalentreprenader, har stött på dem under butiksetebleringar och tycker att dem verkar väldigt smidiga och flexibla.

Lycka till

Pimme

Man tackar, vet du hur dom ligger prismässigt?

Tyvärr inte

Kollade på deras hemsida, verkar som dom mest fokuserar på mer styrning, men det kan vara intressant det med. Så jag tackar! Men önska på fler förslag, ingen annan som har några bra erfarenheter?

Alltså var i Skåne befinner du dig ungefär?

/John

I västra skåne, lund- landskrona regionen:) men även övrigt kan vara bra och veta;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.