Bygger nytt hus, och alla val som skall till är ju både roligt och jobbigt. Hur som, duschsetet från Tapwell, Mora m fl är ju stilrent och snyggt, men fungerar det bra i praktiken? Det är ju en betydligt mindre yta på duschhuvudet jmf med konventionella duschhandtag. Eller skall man satsa på takdusch istället? Förbrukar de mycket mer vatten?
Nu skall vi inte bygga hus utan renovera badrummet i vårt radhus och vi kommer installera takduschen du satt in till höger som har den lilla "micen".
Svågern däremot har enbart micen i sitt nya badrum och de är nöjda med den som den är.
Svågern däremot har enbart micen i sitt nya badrum och de är nöjda med den som den är.
Har också installerat Mora takdusch (Ebro) i bastuavdelningen och nu vill jag ha en likadan i badrummet... Förbrukningen är nog lite större, främst för att man tenderar att duscha längre än i den vanliga duschen...
Klicka här för att svara

