Hej!
Hur ska jag på bästa sätt snygga till dessa små ”skador” som vi fått i trappen på det vita träet?
Behöver jag sandpappra ner allt?
För att småstuga med vit lackfärg(?) kanske inte blir så snyggt eller?
Tack på förhand
Hur ska jag på bästa sätt snygga till dessa små ”skador” som vi fått i trappen på det vita träet?
Behöver jag sandpappra ner allt?
För att småstuga med vit lackfärg(?) kanske inte blir så snyggt eller?
Tack på förhand
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 141 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 141 inlägg
Finns det lös färg kring områdena där färgen har lossnat?
Allt löst måste bort för annars kommer det snart att lossna mer.
Det finns bättringsfärg på liten burk med en mycket liten pensel, typ som nagellack, som kanske passar där.
Allt löst måste bort för annars kommer det snart att lossna mer.
Det finns bättringsfärg på liten burk med en mycket liten pensel, typ som nagellack, som kanske passar där.
Hej Birgit!BirgitS skrev:
Och tack för svar,
Det finns ingen lös färg runt om.
Då ska jag titta på på bättringfärg. Borde väl finnas bra på Bauhaus!?
Tack igen
Klicka här för att svara

