Har monterat elfa skjutdörrar men för att få plats med det jag vill bakom behövdes det monteras så dörrarna blev kant-i-kant med väggen på sidorna.

Detta gör att taklisten behöver monteras ca 3cm utanför och skulle därför vilja göra något snyggt, elfa har dock inget för detta då de tycker man ska montera längre in.

Några förslag? Bifogar bilder på hur de ser ut, överlag väldigt nöjd men hade varit snyggt att göra något i överkant!

• Svarta fönsterramar i vitt hörn, modern arkitektur, minimalistisk stil, inomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fönsterhörn i rum, grå väggar, vit tak, svart fönsterkarm, dagsljus, inomhus, arkitektonisk detalj.
    Skapa konto
  • Elegant korridor med grått golvt och vit dörr, svarta glasdörrar, inbyggda taklampor, modern inredning.
    Skapa konto
F fekberg skrev:
Har monterat elfa skjutdörrar men för att få plats med det jag vill bakom behövdes det monteras så dörrarna blev kant-i-kant med väggen på sidorna.

Detta gör att taklisten behöver monteras ca 3cm utanför och skulle därför vilja göra något snyggt, elfa har dock inget för detta då de tycker man ska montera längre in.

Några förslag? Bifogar bilder på hur de ser ut, överlag väldigt nöjd men hade varit snyggt att göra något i överkant!
Tycker det ser snyggt och stilrent ut som det är...

klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Tycker det ser snyggt och stilrent ut som det är...
kanske jag som är för petig

Jag har löst övergången med hörnklossar. Men i ditt fall ser det inte ut att behövas.

MrJay
F fekberg skrev:
kanske jag som är för petig
Så är det, jag som är supernoga med detaljerna reagerade inte ens på det du pekar ut.

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Maybe like this?
Svartvit rendering av modern interiör, hörndetalj, minimalistisk design, skarpa linjer och geometriska former.
Skapa konto

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.