Z Zorro03 skrev:
Ser hyfsat ut ännu.
Målade du direkt med silikatfärg eller la du någon primer först? Har du möjligtvis en länk till färgen? :)
 
Rembrano Rembrano skrev:
Målade du direkt med silikatfärg eller la du någon primer först? Har du möjligtvis en länk till färgen? :)
Målade direkt, ingen länk tyvärr.
 
Z Zorro03 skrev:
Målade direkt, ingen länk tyvärr.
Kommer du ihåg vad färgen heter?
 
Rembrano Rembrano skrev:
Kommer du ihåg vad färgen heter?
Tyvärr, var ju ett tag sen nu.
 
  • Gilla
Rembrano
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.