6 980 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
Snygg lysrörsarmatur?
Tänkte sätta in lysrörsarmaturer i vårt grovkök. Eftersom det även fungerar som de facto-huvudentré vill jag ha nåt som ser bra ut också, alltså inte nån Biltema/Clas Ohlsonvariant. Helst HF-don. Det finns ju många designade hängande armaturer avsedda för kontor. Finns det liknande varianter avsedda för direkt montering i tak? Till rimliga priser?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Många hängande kontorsarmaturer går att sätta mot taket också.
Protte
Protte
Allvetare
· Östergötland
· 4 362 inlägg
Vet inte riktigt vad du är ute efter för ljus, fagerhult har en rätt snygg och nätt dikt-takare;

Notor G2
Dock inget jula/biltema pris på den.
Finns massor varianter. Kolla tex.
www.smedmarks.se
www.fagerhult.se
www.annell.se
www.atelje-lyktan.se
osv... osv... osv...

Notor G2
Dock inget jula/biltema pris på den.
Finns massor varianter. Kolla tex.
www.smedmarks.se
www.fagerhult.se
www.annell.se
www.atelje-lyktan.se
osv... osv... osv...
Jag skulle rösta på Belid! tex http://www.belid.se/Plugins/Album/p...8&gr_id=2&back=/rwdx/cache/plafonder_868.asp?
Belid har ganska snygga armaturer och dom är billiga (jämfört med Fagerhult) dom kan fås dimmringsbara också.. Switchdim eller 0-10V
Belid har ganska snygga armaturer och dom är billiga (jämfört med Fagerhult) dom kan fås dimmringsbara också.. Switchdim eller 0-10V
Klicka här för att svara