Jag såg något i en billighetskatalog som kallades "butler". Det var en ganska tacky historia i plast och någon metall som stod på golvet och höll toaborste och pappersrulle.
Jag tycker ju inte att toaborsten är något att skryta med att man har, den kan gärna vara av plast och stå gömd bakom toastolen, men ideen att ha ett snyggt stativ av något slag som toapappershållare är mer lockande. Jag undrar om någon har sett ett smakfullt exempel på detta.
En annan aspekt är ju säkerheten. Det får ju inte vara någon gjutjärnspjäs som knäcker en platta varje gång sonen eller någon av hans kompisar drumlar omkull den. Alltså bör den vara rätt så stadig.

Jag tar tacksamt emot tips och bilder.

Visserligen ingen golvmodell, men stilren är den. :D

tifi-toiletpaper.jpg

billig iaf

K
Hmmm... jag blev mest lurad av rubriken. Jag vill också ha en snygg butler, men inte av samma typ som ni menar utan en riktig :)

Ser att du kommer bara till startsidan. Gå in på övriga tillbehör och till pappers/toalettborsthållare.

Tack så hemskt mycket. Jag trodde att tråden hade självdött med den gamla trådgalgen och så blev jag positivt överraskad av så fina tips.

Tack Tack

Varsågod. Denna tråden hade passat bättre i Inredningsforumet, kanske att du fått svar där tidigare.

tenktentepåde

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.