1 119 läst ·
9 svar
1k läst
9 svar
Snygg butler? Tips?
Jag såg något i en billighetskatalog som kallades "butler". Det var en ganska tacky historia i plast och någon metall som stod på golvet och höll toaborste och pappersrulle.
Jag tycker ju inte att toaborsten är något att skryta med att man har, den kan gärna vara av plast och stå gömd bakom toastolen, men ideen att ha ett snyggt stativ av något slag som toapappershållare är mer lockande. Jag undrar om någon har sett ett smakfullt exempel på detta.
En annan aspekt är ju säkerheten. Det får ju inte vara någon gjutjärnspjäs som knäcker en platta varje gång sonen eller någon av hans kompisar drumlar omkull den. Alltså bör den vara rätt så stadig.
Jag tar tacksamt emot tips och bilder.
Jag tycker ju inte att toaborsten är något att skryta med att man har, den kan gärna vara av plast och stå gömd bakom toastolen, men ideen att ha ett snyggt stativ av något slag som toapappershållare är mer lockande. Jag undrar om någon har sett ett smakfullt exempel på detta.
En annan aspekt är ju säkerheten. Det får ju inte vara någon gjutjärnspjäs som knäcker en platta varje gång sonen eller någon av hans kompisar drumlar omkull den. Alltså bör den vara rätt så stadig.
Jag tar tacksamt emot tips och bilder.
Ikea 99:-
Easy från Demerx 395:- hos bl a comfortbutiken (kolla deras onlinekatalog)
Redo från Demerx 299:- hos bl a k-rauta
Stabil fråm Marknadsservice 199:- hos bl a k-rauta
Outline Lite kvadrat från Smedbo 789:- hos bl a Badrumsbutiken
Outline Lite rund från Smedbo 709:- hos bl a Badrumsbutiken
Classic från Miller 775:- hos bl a Badrumsbutiken
Chrome från Bosign 465:-
Easy från Demerx 395:- hos bl a comfortbutiken (kolla deras onlinekatalog)
Redo från Demerx 299:- hos bl a k-rauta
Stabil fråm Marknadsservice 199:- hos bl a k-rauta
Outline Lite kvadrat från Smedbo 789:- hos bl a Badrumsbutiken
Outline Lite rund från Smedbo 709:- hos bl a Badrumsbutiken
Classic från Miller 775:- hos bl a Badrumsbutiken
Chrome från Bosign 465:-
Varsågod. Denna tråden hade passat bättre i Inredningsforumet, kanske att du fått svar där tidigare.
Klicka här för att svara