Meec handöverfräs med justeringsmekanism och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Meec handöverfräs monterad på Meecs svarta bord för handöverfräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon därute som monterat en Meec handöverfräs till Meecs eget bord för handöverfräs? Tacksam för hjälp.

Mvh Mathias

Jag har monterat en Boschfräs på detta rammel till fräsbord.
Vad är det du funderar över? :)

• Gilla
Mathias Kärnlund
  • Laddar…
P
Och jag har Meec fräsen, den är fullständigt oanvändbar som handöverfräs. Montera den i ett egenbyggt stabilt fräsbord så går den att använda hjälpligt. Släng alla tillbehören förutom spännhylsorna de är helt oanvändbara.

Denniis Denniis skrev:
Jag har monterat en Boschfräs på detta rammel till fräsbord.
Vad är det du funderar över? :)
De fyra plåtfästena man skall spänna fast fräsen med på undersidan. Två av den får helt enkelt inte plats... Möjligen om jag monterar bort skyddsglaset?!

mnils skrev:
Och jag har Meec fräsen, den är fullständigt oanvändbar som handöverfräs. Montera den i ett egenbyggt stabilt fräsbord så går den att använda hjälpligt. Släng alla tillbehören förutom spännhylsorna de är helt oanvändbara.
Tack för svar men det borde ju fungera att montera meec på meec... Kvaliteten på grejerna är en annan fråga ️

Mathias Kärnlund Mathias Kärnlund skrev:
De fyra plåtfästena man skall spänna fast fräsen med på undersidan. Två av den får helt enkelt inte plats... Möjligen om jag monterar bort skyddsglaset?!
skyddsglaset är inte kvar på min Bosch när jag monterade den. Sen minns jag att den inte passade helt hundra med fästanordningen, men att det ändå gick att skruva fast fräsen tillräckligt med hjälp att fästena.

• Gilla
Mathias Kärnlund
  • Laddar…
Denniis Denniis skrev:
skyddsglaset är inte kvar på min Bosch när jag monterade den. Sen minns jag att den inte passade helt hundra med fästanordningen, men att det ändå gick att skruva fast fräsen tillräckligt med hjälp att fästena.
Bugar ️ Jag testar det

• Gilla
Denniis
  • Laddar…
P
Mathias Kärnlund Mathias Kärnlund skrev:
Tack för svar men det borde ju fungera att montera meec på meec... Kvaliteten på grejerna är en annan fråga ️
Man kan ju tycka det men Meec är inget riktigt märke bara Julas produktnamn på blandat Kinaskräp av verktygskaraktär som de köper in. Ungefär som Kayoba på fritid, Hard Head på förbrukning och BlueWear på kläder.

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.