K
Hej

Vad har ni för erfarenheter av snabbgrus.se ?

Vad tycker ni om deras priser?

harry73
Inte orimliga priser, men beställer jag en lastbil grus för vår väg hos ballast, blir det lite billigare tror jag.
Det dyra med grus är oftast transporten, och då löner det sig att välja den som ligger närmast

• Gilla
Frida Hanson
  • Laddar…
K
Tack. Poängen med snabbgrus är väl att de väljer det anslutna grustag som ligger närmast.

Ingen med erfarenheter av service och bemötande?

harry73
Jag förstår inte din fråga. Vill du beställa något, men vågar du inte riktig eller har du kopplingar till snabbgrus och är det en marknadsundersökning, för det strider mot forumregler tror jag.

Akta forettag Snabbgrus .De motsvarar inte e -post , telefonsamtal . Jag väntar två veckor för leverans .Betala ej pengar fram !!!.

• Gilla
RickTroll
  • Laddar…
S
De har fungerat för mig, beror nog på vilken leverantör man får. Jag fick väldigt fint material och billigt, snabbt.

• Gilla
Nicolae
  • Laddar…
K
Jag beställde ett par lass från snabbgrus och fick det levererat av Cliffton. Tyckte dock att det var smidigare att beställa direkt från Cliffton och avtala tid och möjligheter till att blanda material i samma lastbil direkt...

Men det blev nog något billigare via snabbgrus. Fick ganska lätt kontakt med dem per telefon men, svaren var lite"-godag yxskaft" och sen fungerade det inte ändå :/

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.