Hej!
Hjälper min mor att fixa hennes nya lägenhet. Taket har släppt på vissa områden, och har förstått det som att de här limfärg, vilket betyder att skall man göra det enligt regelboken bör allt tas ner och göras om. Har också förstått att det är väldigt känsligt mot fult, vilket betyder att spacklar jag över denna spricka kan mer släppa?
Låter galet… men finns det nån fusklösning att ha tillsvidare? Limma det spruckna?