Ska sätta smyg på insidan av ytterdörren men ser att det i karmen finns frästa spår på 9mm på överstycket och på sidorna. Jag misstänker att de används för att sätta smyg men hittar ingen info om det är 9mm smyg (vilket inte verkar finnas) som ska användas eller om det fyller någon fästfunktion. Någon som vet ?