2 085 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Småskräp från renovering i gräsmattan
Vanlig motorgräsklippare med uppsamlare. Kör i litet gräs först, ställ den sedan över spånhögarna. Efter 5-10 min har det mesta torkat, sugits upp och ligger i uppsamlaren. Jag har tagit upp 5 cm tjocka kakor efter en vedkap på detta (nästan arbetsfria) sätt.
Klicka här för att svara