Det klassiska är väl vinställ, du kan ju förstås inte utnyttja djupet på 70 cm när du bara har 10 cm bredd men en vinpava är väl ca. 30 cm hög så hälften av djupet blir ju utnyttjat iaf, och dörr behövs inte heller.

Själv skulle jag fundera på en plats för kokböcker, samma gäller ju där, det ryms ju inte så många i bredd men du har ju hela takhöjden i princip så ett väl valt antal får du ju plats för och även i detta fallet klarar du dig utan dörr, bokryggarna är ju vackra att se på som dom är :D

//Christina.
 
jalusierna behöver ju skena så du får nog inte mycket över om det är 10 cm från början.

kör öppet och sätt småhyllor där. Du kan ju ha vinflaskor, brickor, kokböcker och skärbrädor där...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.