10 423 läst ·
4 svar
10k läst
4 svar
Smal vinhylla
Hej,
Jag har ett vitt HTH-kök och är ute efter en vinhylla med maxbredd 150mm, om det finns någon? Höjd 700mm.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90141699/ <--- Denna vore perfekt om den inte vore för bred.
Någon som kan tipsa om en sådan? Maxbredd 150mm, höjd 700mm, hellst vit (inget krav)
MVH
Jag har ett vitt HTH-kök och är ute efter en vinhylla med maxbredd 150mm, om det finns någon? Höjd 700mm.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90141699/ <--- Denna vore perfekt om den inte vore för bred.
Någon som kan tipsa om en sådan? Maxbredd 150mm, höjd 700mm, hellst vit (inget krav)
MVH
Med maxbredd 150 mm tror jag det kan bli svårt, de flesta vinhyllor jag har sett har varit för minst två flaskor i bredd.
Googlade på "150 mm wine rack" och det dök upp lite alternativ från England, bland annat det här, men den var 13 mm för lång och för £107 hade jag nog byggt en själv istället.
Ps. Måste ge IKEA en liten känga för sin beskrivning av deras vinhylla:

Googlade på "150 mm wine rack" och det dök upp lite alternativ från England, bland annat det här, men den var 13 mm för lång och för £107 hade jag nog byggt en själv istället.
Vad tror de om sina kunder egentligen?
Korvgubbe skrev:Med maxbredd 150 mm tror jag det kan bli svårt, de flesta vinhyllor jag har sett har varit för minst två flaskor i bredd.
Vad tror de om sina kunder egentligen?![]()
Man tycker ju spontant att det borde finnas någon hylla för en flaska i bredd som uppfyller mina kriterier. Det återstår väl att se om det finns..
Jag ska prova att googla lite även bland utländska sidor. Tack för söktipset!
Tyvär blir ju den hylla du länkade till lite för hög som du nämnde. Synd!
Klicka här för att svara