Har googlat sönder fingrarna men hittar inte någon smalare utslagsback än standard ca 44-45cm. Jag har inte riktigt sådan plats i garaget och söker något smalare. Backen ska monteras på en pelare som bär en balk mitt i ett dubbelgarage, därav platsbristen.

Det närmaste jag hittar är en konformad back som verkar vara gjord för slakteriet eller obducenter (med specialfunktion för att spola bort vävnad i hela skålen). Skitdyr antagligen, så den går bort.

Någon som har ett förslag?

Okarlsson Okarlsson skrev:
Hur bred behöver du och vad ska du ha den till?

[länk]

En annan tanke är att köpa en smak ho och montera i en skiva.
Jag ska ha den till grovtvätt och för att bära hinkar när dessa fylls => ska på normalt vis monteras lågt. Kranen kommer sitta separat ovanför denna.

ProductImage28862891.jpg

@Mazen och @Peter2400 jag skulle helst vilja att den ser ut som på min bild ovan, det är det som är mest funktionellt - men den ska helst vara smalare. Nedåt 30cm bred om jag får välja.

En liten lös ho och ett par kraftiga konsoler skulle ev funka som nödlösning.

MathiasS MathiasS skrev:
@Mazen och @Peter2400 jag skulle helst vilja att den ser ut som på min bild ovan, det är det som är mest funktionellt - men den ska helst vara smalare. Nedåt 30cm bred om jag får välja.

En liten lös ho och ett par kraftiga konsoler skulle ev funka som nödlösning.
Så smal har jag svårt att se finns i ngt std sortiment, kolla med en firma som gör måttade diskbänkar tex Landskrona Rostfria vad dom ska har för att knacka till en..

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Jag lånar tråden!

Är ute efter en liten miniutevask i rostfritt stål. Finns inget vad jag kan hitta. Ska ha den på en smal yta under trädgårdsutkastet.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.