Ungefär som när jag försökte stänga av värmen här hemma nu, första 3 gångerna gnälldes det och jag fick ge upp. Sen kom fjärrvärme räkningen (all värme är nu avstängd)
Oj, 20 liter på 2 dagar. Det blir ingen ekonomisk uppvärmning nu under tiden.
Skruvade ner elementen, kan man sänka värmen och shunten för att det ska hålla lite längre?