Hej! Vet inte om jag postat denna på rätt ställe...men i alla fall.
Jag undrar hur jag på bästa sätt slipar ner trappstegen där det är plant. Tanken är att allt mörkgrått ska målas vitt och allt ljusgrått ska bli nerslipat till trät, för att sedan behandlas.
Snälla hjälp!
Med vänlig hälsning Mattias
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag undrar hur jag på bästa sätt slipar ner trappstegen där det är plant. Tanken är att allt mörkgrått ska målas vitt och allt ljusgrått ska bli nerslipat till trät, för att sedan behandlas.
Snälla hjälp!
Med vänlig hälsning Mattias
Klicka här för att svara