Tänkte ge mig på att första gången slipa parkettgolv. Någon som gjort det tidigare själv? Ska jag hyra en bona flexisand eller en Edge? För & nackdelar med de respektive maskinerna? Blir det lika bra som en gammal hederlig bandslip, bara att det tar längre tid? Anledningen till att jag inte använder en sådan är att riskerna att misslyckas verkar betydligt större med en bandslip & jag vill minimera alla risker. Skicka gärna med lite bilder på era verk!