hallå högt ärade experter,

Undrar om det är nån ide att slipa ett mindre betonggolv och ytbehandla betongen istället för klinker? 3,5m2 hall i attefall. Är 1m2 av det som har en "bulle" på 1cm i övrigt jämnt. Hur lång tid skulle det ta att slipa ner 1cm och hur mycket nöter det på slipen?
Inte mycket sten på ytan i betongen vilket borde underlätta

Tänkte hyra riktiga prylar med dammutsug/vattendimmagrej
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.