Trekammarbrunnen tömdes häromdagen men det ser ut att vara slam i fördelarbrunnen, töms inte den vid slamtömning?
Den ser lika ut som innan tömningen så det verkar inte ha gjorts i alla fall. Måste man säga till extra? Det var förra ägaren som beställde tömningen.