Hej
Har vid renovering av ett gammalt timmerhus upptäckt att det ligger någon form av slaggprodukter i golvbjälk lagret på andravåningen. Ser ut som bränd sten, har ett gammalt spinneri i närheten kanske kommerr det därifrån. Min fråga är kan jag ta bort dessa stenar och ersätta med isolering istället eller finns det någon tanke med detta tunga material i golvet. Det är ett ca 20 - 30 cm tjockt lager med 5 cm sågspån över. Några tankar