Tja, drog ut en 4 ledare till utebelysningen på boden. Köpte ett skymningsrelä som ska styra belysningen.
Skymningsrelät har nolla in och nolla ut.
Jag har bara en gemensam nolla.
Är det ett problem?
Skymningsrelät har nolla in och nolla ut.
Jag har bara en gemensam nolla.
Är det ett problem?
Högst troligt är de dubbla nollplintarna för att man ska kunna gå genom skymningselät, utan dosa.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 189 inlägg
Klicka här för att svara

