Hej forumet,

När vi för några år sedan satte ihop och monterade vårt pooltak så glömde vi dra bort skyddsplasten på ena sektionen, vilket visar sig nu. Det ser ungefär ut som färg som flagnar.
Det går med högtryckstvätt att få bort lite i taget men det tar nog evigheter att få bort allt.
Kemikalier typ thinner känns vanskligt då man inte vet hur kanalplasten reagerar.
Har funderat på varmluftspistol men inte testat än.
Någon här som gjort liknande fadäs?
Kan visserligen leva med detta för endera året har väl naturen vunnit.
 
Rättstavning????
Ska vara nåt annat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.