Skumt! :-X
 
Min morfar lät spruta golven i slutet på -60 talet,det vart
inte bra o förklaringen fick vi se några år senare då vi
rev upp golvet.Skummet låg i klickar här o där.
En annan sak,undra vilka ämnen som ingår i detta skum
med tanke på att -60 talet var ingenting farligt (asbest,
DDT,Quicksilver,Round up,mm,).
 
En av riskerna är väl att huset blivit lite för tätt. Det var ju ganska vanligt att man tilläggsisolerade på 70- och 80-talet och gjorde husen lite för täta med följd att det blev röt- och mögelskador.

Du lät väl en besiktningsman kontrollera huset innan du köpte det...?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.