10 407 läst ·
49 svar
10k läst
49 svar
Skruvdragare för händer strl 8 och <2500 kr?
Jag kör det mesta med cxsen, den är ju underbar!!
Men för grövre arbete så åker M18 fram.
Men för grövre arbete så åker M18 fram.
Kör på en 14.4V makita och 14.4 räcker definitivt till dragkraftsmässigt.
Vart en rätt snopen min min på mig när det sa fjomp och ett T30 bits gick rakt av.
Drog en 5X200 skruv rätt in i en Kvist tydligen och varken skruv, kvist eller Makita ville ge sig så det vart bitset som drog det kortaste strået
Vart en rätt snopen min min på mig när det sa fjomp och ett T30 bits gick rakt av.
Drog en 5X200 skruv rätt in i en Kvist tydligen och varken skruv, kvist eller Makita ville ge sig så det vart bitset som drog det kortaste strået
Jag har ägt en AEG BS18G2. Tycker den var usel. Efter jag hade kört sönder den för andra gången under de ca: 3 månader jag ägde den så gick butiken med på att ta tillbaka den och ge mig pengarna tillbaka. Ska sägas att jag inte gjorde något märkligt med den för att den skulle gå sönder. Den dog när jag skruvade 6x80 mm träskruv. Första gången gick växellådan sönder. Andra gången så brann motorn.Pagno skrev:
Produkter som diskuteras: "träskruv"
Träskruv Big Dog ZF Max C4 utomhus FAST
För användning utomhus
126 kr inkl moms
Läs mer
Tråkigt, jag använder mig nästan bara av AEG, tack vare att de är så slitstarka.MH1001 skrev:Jag har ägt en AEG BS18G2. Tycker den var usel. Efter jag hade kört sönder den för andra gången under de ca: 3 månader jag ägde den så gick butiken med på att ta tillbaka den och ge mig pengarna tillbaka. Ska sägas att jag inte gjorde något märkligt med den för att den skulle gå sönder. Den dog när jag skruvade 6x80 mm träskruv. Första gången gick växellådan sönder. Andra gången så brann motorn.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden