Nix, den blåa med tre batterier. Gäller från imorn kl 8, begränsat antal...

Du får väl berätta imorgon i alla fall var det var ett så sjukt bra pris om det verkligen är en gsr med 3 batterier och ännu hellre om det är tom L-boxx

PHermansson skrev:
Nix, den blåa med tre batterier. Gäller från imorn kl 8, begränsat antal...
Vilken firma / kedja har detta erbjudande och i vilken del av landet?

Misstänker att han inte vill berätta förrän han själv handlat för att inte riskera att bli utan maskin själv. Annars hade han nog berättat redan

Troll.

Glömde visst att följa upp mitt inlägg, det var inget trollande. Harald Nyborg öppnade i Lidköping och hade en del extrema öppningserbjudande, bla maskinerna jag skrev om. Jag kom dit vid öppningstid kl 8, men då stod det redan över hundra människor i kö. Så när jag väl kom in var maskinerna tokslut. Men fick iaf med mig några fynd som gjorde det värt att köa en halvtimme för att komma in (och minst lika länge för att kommaut...)

nikasp
Jag kollade just upp pris på en DeWalt DCD730C2 skruvdragare. Jag ångrar mig bittert över att jag inte köpte när Clas i Sjön körde den för 1999 kr. Nu är den uppe i 2599 kr sedan i måndags... jäkligt surt och jag som var redo att slå till idag.

Efter att ha borrat i den jävligaste väggen någonsin så tänkte jag helt strunta i slagborrfunktion i sladdlös men nu ser jag en DCD 735 C2 för bara en hundring extra och bara 1 cm längre. Ska man ta med slag i alla fall?

nikasp skrev:
Jag kollade just upp pris på en DeWalt DCD730C2 skruvdragare. Jag ångrar mig bittert över att jag inte köpte när Clas i Sjön körde den för 1999 kr. Nu är den uppe i 2599 kr sedan i måndags... jäkligt surt och jag som var redo att slå till idag.

Efter att ha borrat i den jävligaste väggen någonsin så tänkte jag helt strunta i slagborrfunktion i sladdlös men nu ser jag en DCD 735 C2 för bara en hundring extra och bara 1 cm längre. Ska man ta med slag i alla fall?
http://www.toolab.se/product/DCD730C2-DeWalt-Skruvdragare-Borrmaskin-144-Volt

nikasp
Någon som kan gå i god för dem? Efter att ha blivit bränd en gång i USA vid kameraköp. Omdömena är ju så fantastiskt lyriska så i alla fall jag anar ugglor. Tyska siten hade nåt kit där man får betala en femhundring till men får en sån där proffsbox och tillbehör.

wanegardh skrev:
[länk]

Jag har handlat från Toolab 3 gånger, har funkat perfekt.

Men om du ändå ska beställa från dom, kika på Hitachi DS14DSAL istället.
Den är mycket bättre i mitt tycke. :)

Redigerat:
Toolab har jag också handlat från 4-5 ggr varav 2 större köp. Alltid fått snabb leverans och hade en reklamation som behandlades supersmidigt med utbytesvara som skickades efter samtal mot faktura som makulerades när jag returnerade den felaktiga - snabbt o smidigt

Mikael_L
Jag köpte en Hitachi DS14DSAL från toolab. Det funkade precis som det ska göra.
Jag beställde, betalade och kunde använda min nya maskin efter någon enstaka dag.

F.ö. älskar jag den maskinen. Mina tre andra skruvdragare ligger numera jämt på hyllan och är svartsjuka. ;)

nikasp skrev:
Någon som kan gå i god för dem?
Jag skulle inte vilja gå i god för ett företag, men om du kollar på Prisjakt ser du att Toolab fått bra omdömen, och i de fall någon skrivit något negativt har dom ialla fall bemödat sig med att bemöta inlägget. Personligen skulle jag inte tveka att handlar ifrån Toolab.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=9688

Angående toolab.

Jag köpte en weber värmehylla och råkade få en lockhållare. Det tog en stund att korrigera ordern, men jag fick dessa prylar som kompensation när de skickade värmehyllan:

1 hitachi skyddsglasögon
1 cat skyddsglasögon
1 kniv
1 weber grilltändare
1 måttband
1 delver bitsats
1 multiskruvmejsel
1 par handskar

och säkert lite mer.. Jag har för mig att värdet på detta låg runt 800kr när jag räknade på det.

Inte illa som kompensation för lite trassel med pryl värd 200 kr :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.