Hej
Är det någon som vet vad dessa skruvar används till?
Tack
Är det någon som vet vad dessa skruvar används till?
Tack
Bästa svaret
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Montageskruv för board/skivor utomhus. Funkar toppen till att fästa annat också i trä eller plugg.
Skulle kunna tänka mig att vanlig "gulplugg" funkar toppen med den.
Edit: Den första är rostfri och föutomhus bruk.
Den andra ser ut att vara blankförzinkad och det står drywall, dvs den är för sätta ex gips inne i ex garage eller förråd där man vill ha hög hållfasthet och inte bryr sig om skruvskallar.
Den andra ser ut att vara blankförzinkad och det står drywall, dvs den är för sätta ex gips inne i ex garage eller förråd där man vill ha hög hållfasthet och inte bryr sig om skruvskallar.
Produkter som diskuteras: "Montageskruv"
Montageskruv
Montageskruvar kännetecknas av ett förstorat skruvhuvud som inte sjunker in i materialet efter skruvdragning. Dessa skruvar är idealiska för tillämpningar där man vill ha ett synligt montage, eftersom skruvhuvudet förblir synligt på ytan
Läs mer
R Robert-san01 skrev:Montageskruv för board/skivor utomhus. Funkar toppen till att fästa annat också i trä eller plugg.
Tack
Klicka här för att svara