D
Baldakinen har varit på lackning…..inget får gå fel
 
....det är ju lite synd att det sitter MDF där.....plyfa hade varit enklare att jobba med...
 
D
Hur menar du?
 

Bästa svaret

D Derbyboy skrev:
Kommer nog köra 4x16mm och då går jag upp till 2,8 kanske?
Mätte en 4 mm Essveskruv nu, den har 2.5 mm i kärndiameter så testa med det.
 
  • Gilla
Derbyboy
  • Laddar…
D
Du är en klippa @Kane
 
  • Gilla
Kane
  • Laddar…
D Derbyboy skrev:
Hur menar du?
Jag menar att det är lättare att skruva i.
 
D
Alltså det är ju inte jätteklurigt att skruva i mdf och dessutom har jag förstått att mdf är bra om det ska sprutlackeras. Mycket mindre underarbete än plyfa.
 
D
Vi får se, jag återkopplar när den sitter uppe.
 
D Derbyboy skrev:
Alltså det är ju inte jätteklurigt att skruva i mdf och dessutom har jag förstått att mdf är bra om det ska sprutlackeras. Mycket mindre underarbete än plyfa.
Ja ska det målas är mdf bättre.

Jag tänkte egentligen på skivan i taket, inte inbyggnaden för röret, men jag inser att det du skruvar i nu är inte i taket, så min kommentar är inte relevant.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.