Jag skapade tråden till en början då jag tänkte skruvat med min skruvautomat och undrade då bilen typ av skruv som va bäst :) Men det slutade alltså med att jag åkte till Biltema och köpte en spikpistol (klarar spik mellan 50-100mm), dubbelspikade dubbla lager gles med 75mm spik, drogs ny el och ”pottor” för spottar och sen på med gips. Spikpistolen är underbar att ha vid stombygge också, fungerar riktigt bra för att vara en biltemaprodukt. (y)
 
  • Gilla
SJfunkis
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.