Hej forumet, när det kommer till skötsel av lärkterass har jag sett att det finns väldigt blandade meningar på internet. Ska man olja lärkterass eller inte? Om man väljer att olja lärken, vilken typ av olja ska man i så fall använda? Funkar vanlig trallolja eller ska man välja en specifik för lärken? Ska man olja direkt efter nylagd trall eller ska man vänta en säsong? Jag tänker att syftet med denna tråd är att beskriva sina egna erfarenheter och gärna med riktiga bildbevis på egen lärkterass.