Jag funderar på att linda ett trappräcke (stål) med remsor av skinn, men vet inte hur jag ska gå till väga.T.ex underarbete, limval, blötläggning av remsorna o likn.

Skulle vara tacksam om ni har några tips eller förslag på vart jag kan vända mig.
 
vet bara av erfarenhet, att det blir väldigt skitigt med tiden, skinnet altså
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.