K Krakel Spektakel #1 Medlem · Stockholms · 2 inlägg 25 mar 2012 11:50 Krakel Spektakel Medlem Stockholms 2 inlägg 25 mar 2012 11:50 #1 Jag funderar på att linda ett trappräcke (stål) med remsor av skinn, men vet inte hur jag ska gå till väga.T.ex underarbete, limval, blötläggning av remsorna o likn. Skulle vara tacksam om ni har några tips eller förslag på vart jag kan vända mig.
Jag funderar på att linda ett trappräcke (stål) med remsor av skinn, men vet inte hur jag ska gå till väga.T.ex underarbete, limval, blötläggning av remsorna o likn. Skulle vara tacksam om ni har några tips eller förslag på vart jag kan vända mig.
saturnus #2 Medlem · M · 3 678 inlägg 26 mar 2012 12:03 saturnus Medlem M 3 678 inlägg 26 mar 2012 12:03 #2 vet bara av erfarenhet, att det blir väldigt skitigt med tiden, skinnet altså