Ska köpa spis till sommarstugan och vill inte lägga för mycket pengar utan vill hitta något begagnat. Vad skulle ni satsa på, en gammal glaskeramikhäll eller en lite nyare med gjutjärnshällar?
Budgeten ligger på runt en tusenlapp och den ska vara 60 bred. Häll funkar inte heller med den kökslösning som vi har.