Lyckas inte skicka en bild från datorn via PM. Endast möjligheten att länka till bilder på webben kommer upp.
 
mycke_nu skrev:
Lyckas inte skicka en bild från datorn via PM. Endast möjligheten att länka till bilder på webben kommer upp.
Samma här. Provade med ett PM till mycke_nu men det gick inte att bifoga "lokal" bild. Vet inte om det har gått tidigare eller om det ska gå...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.