Är det någon som vet om man kan göra några skatteavdrag för nybyggnation av småhus. På tomten stod tidigare en stuga som revs och nytt hus byggdes upp och stod klart våren 2021.
Är det någon som vet om man kan göra några skatteavdrag för nybyggnation av småhus. På tomten stod tidigare en stuga som revs och nytt hus byggdes upp och stod klart våren 2021.
Menar du ROT-avdrag eller någon annan form av skattesubvention?