Hej,
Jag är i behov av att skarva stående panel och då finns det såvitt jag vet två alternativ:
1. Sätta ett droppbleck i skarven
2. Sätta den panel som står ovanför skarven ca. 19-22 mm längre ut
Är det någon som har tankar/idéer om vad som är att föredra?