Hej,

Jag är i behov av att skarva stående panel och då finns det såvitt jag vet två alternativ:

1. Sätta ett droppbleck i skarven

2. Sätta den panel som står ovanför skarven ca. 19-22 mm längre ut

Är det någon som har tankar/idéer om vad som är att föredra?
 
Hållbarhet så är det nog hugget som stucket. Jag har droppbläck på mitt hus. några grannar har panel som ligger över. Samtliga hus är byggda skiftet 70/80-talet och ur hållbarhet så ser jag ingen skillnad på ändarna... på gatuavstånd i a f.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.