F fribygg skrev:
Starta då ett alternativt forum.
eller så ska de bara låt den bli så att man kan ändra eller tillägga vad man kommer på senare osv.

R Renovator 88 skrev:
har inte fått nått därför är jag lite sur 🤣
Jag tror att det byggde på att man skrev ett flertal bra inlägg under en period, kan det kanske varit bristen på kvalitativa inlägg som varit det som saknades för att DU skulle få nån T-shirt?

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Något att tänka på för: Renovator 88. 😂
det blir inte nån inlägg längre inte här iallafall 😁

R Renovator 88 skrev:
eller så ska de bara låt den bli så att man kan ändra eller tillägga vad man kommer på senare osv.
Ägarna har satt vettiga och rimliga regler för detta forum, du kan sätta regelverket anorlunda om du startar ett eget forum.

• Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
eller så ska de bara låt den bli så att man kan ändra eller tillägga vad man kommer på senare osv....
R Renovator 88 skrev:
Alternativet är, att man tänker efter före man skriver.

R Renovator 88 skrev:
det blir inte nån inlägg längre inte här iallafall 😁
Du skriver ju hela kvällen, skapar en massa värdefull trafik för forumägarna;)

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
R Renovator 88 skrev:
Anledningen till detta är att det annars finns en massa personer som går in och ändrar sina inlägg i efterhand, för att så att säga anpassa historien efter vad de ändrar sig.
Typiskt beteende för folk som aldrig kan erkänna att de har fel, t.ex.

Även med forumets 1-timmes-gräns så händer det.
Och det blir en massa tjafs och förvirring i trådar när någon svara på något som inte längre är skrivet likadant.

• Gilla
Nerre och 5 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Ägarna har satt vettiga och rimliga regler för detta forum, du kan sätta regelverket anorlunda om du startar ett eget forum.
jag har tänkt på det men det behövs lite kunskap med digitala delen, ska tipsa till andra kompisar som kan om dator och programer osv.

R Renovator 88 skrev:
inte någon utan dina kommentarer, inlägg, bilder
Vilket du avtalade om när du sökte och beviljades medlemskap.

R Renovator 88 skrev:
man borde kunna ändra nåt om man vill,
Du kan ändra upp till en timma efter du skapat inlägget. Jag och många med mig tror att många diskussioner skulle bli helt obegripliga om alla fritt kunde ändra och ta bort sina tidigare inlägg.

R Renovator 88 skrev:
kan inte äns byta sitt smeknamn utan tillåtelse från admin
Vad jag vet kan man göra det en gång. Mer än tillräckligt tycker jag personligen.

R Renovator 88 skrev:
jag har tänkt på det men det behövs lite kunskap med digitala delen, ska tipsa till andra kompisar som kan om dator och programer osv.
Klokt beslut!

F fribygg skrev:
Har du inte fått en snygg T-shirt med forumloggan;)
Har fått två. 👍

• Älska
fribygg
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
har inte fått nått därför är jag lite sur 🤣
Min fru är sur för att jag har fått en tröja. 😇
Hon tycker jag spenderar för mycket tid på forumet, så jag vågar inte använd den. 😢

Redigerat:
  • Haha
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
Farstatjej90
F fribygg skrev:
Jag tror att det byggde på att man skrev ett flertal bra inlägg under en period, kan det kanske varit bristen på kvalitativa inlägg som varit det som saknades för att DU skulle få nån T-shirt?
Jag fick en tisha så bra kan inte varit ett krav

• Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
precis och det tycker jag att det är väldigt dumt, jag kanske kommer på en sak dagen efter och vill ändra men nej, det går inte
Då kan du skriva ett nytt inlägg med det du kommit på. Det gör vi alla ibland.

Skulle du kunna ändra gamla inlägg skulle väldigt många missa det då man normalt bara läser ett inlägg en gång, alltså följer tråden allteftersom nya inlägg dyker upp.

• Gilla
Fairlane och 3 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Alternativet är, att man tänker efter före man skriver.
Gud sååå trist!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.