R Renovator 88 skrev:
ni själva gör brott genom att låsa folk till eran sida som ni tror ni hjälper, folk kan inte äns redigera sina inlägg eller ändra namn,
såg nyss att ni har beräknat vad badrums renovering kostar, 25 000 kr arbetskostnad 🤣🤣🤣 vill ni veta verkligheten och istället för lura folk med påhittad fantesi priser? ett badrum kostar minst 200 000 kr för en standart badrum vit grått badrum!!! kom till verkligheten istället

Redigerat:
  • Gilla
jawen
  • Laddar…
H
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Idag har jag vässat våra diskussionsregler enligt följande:

4.4.1 Vi välkomnar nya medlemmar och behandlar dem väl.

4.4.2 Ingen fråga är en dum fråga. Alla har olika erfarenhet och utgångsläge. Har du inget sakligt givande svar, bara ignorera frågan.

4.4.3 Alla har rätt att få hjälp med sitt problem. Säger man att man har ett problem, så har man ett problem även om du inte skulle tycka det. Undvik att svara istället för att antyda att personen inte borde ha frågat.

4.4.4 Svaret på en fråga är ALDRIG att säga till någon att googla för att hitta svaret. Har man ställt frågan här är det för att man vill ha våra medlemmars synpunkter och inte googles sökträffar.

Har du koll på resten av diskussionsreglerna? Friska upp minnet genom att läsa dem här [länk]
Om det är information som har flera sidor, t.ex. konsumentverket, ett utförande t.ex. en byggbeskrivning, får man inte länka dit då?
Försäkringsbolagens olika villkor, ska man kopiera alla dessa sidor istället för att hänvisa till att TS kan gå in och läsa och jämföra själv.
Många vet inte vad de ska söka på, är det då förbjudet att skriva gå in och sök på detta så hittar du t.ex. flera beskrivningar?
Vill bara ha ett klargörande.

H HEM2121 skrev:
Om det är information som har flera sidor, t.ex. konsumentverket, ett utförande t.ex. en byggbeskrivning, får man inte länka dit då?
Försäkringsbolagens olika villkor, ska man kopiera alla dessa sidor istället för att hänvisa till att TS kan gå in och läsa och jämföra själv.
Många vet inte vad de ska söka på, är det då förbjudet att skriva gå in och sök på detta så hittar du t.ex. flera beskrivningar?
Vill bara ha ett klargörande.
just därför det är en skitt sida byggahus.se, det är en egoistisk sida som ska allt handla om deras jävlaa sida så att de ska tjäna och fylla på konton, försöker säga att nån måste bygga en sida som konkurrent till den här skitten

Mikael_L
Det är väldigt enkelt, du kan sluta att gå in på denna url.
Det är fritt för alla som inte gillar detta lilla hörn i internetrymden.

Ja du kan även starta en annan sida som alternativ, det är inte bara helt OK, det är faktiskt bra, mångfald är alltid bra.
Kom gärna tillbaka en gång sen och posta en länk till din alternativa sida så vi har en chans att kolla att den blev bättre.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 9 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
ni själva gör brott genom att låsa folk till eran bolshitt forum
Vilket brott anser du begås? Hur låses någon till forumet?

Alfredo Alfredo skrev:
Vilket brott anser du begås? Hur låses någon till forumet?
inte någon utan dina kommentarer, inlägg, bilder! det här inte en myndighet sida utan en forum, man borde kunna ändra nåt om man vill, kan inte äns byta sitt smeknamn utan tillåtelse från admin

• Haha
Anna_H
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur låses någon till forumet?
Har du inte fått en snygg T-shirt med forumloggan;)

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Har du inte fått en snygg T-shirt med forumloggan;)
nä precis 😆

R Renovator 88 skrev:
inte någon utan dina kommentarer, inlägg, bilder! det här inte en myndighet sida utan en forum, man borde kunna ändra nåt om man vill, kan inte äns byta sitt smeknamn utan tillåtelse från admin
Du kan ändra ditt inlägg en timme, sen är publiceringen definitiv.

R Renovator 88 skrev:
nä precis 😆
Har du fått sån tröja? Känner du dej låst?

Mikael_L
Jag har vänt min ut och in, så loggan inte syns.

*skojar lite*

• Haha
Renovator 88
  • Laddar…
F fribygg skrev:
precis och det tycker jag att det är väldigt dumt, jag kanske kommer på en sak dagen efter och vill ändra men nej, det går inte

R Renovator 88 skrev:
F fribygg skrev:
Något att tänka på för: Renovator 88. 😂

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Har du fått sån tröja? Känner du dej låst?
har inte fått nått därför är jag lite sur 🤣

• Gilla
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
R Renovator 88 skrev:
precis och det tycker jag att det är väldigt dumt, jag kanske kommer på en sak dagen efter och vill ändra men nej, det går inte
Starta då ett alternativt forum.

• Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.