Jag är inte heller omöjlig, och skulle föredra Lund, då jag ju råkar ha huset jag snickrar på i just denna stad... :-)

Jag föredrar malmö, för att balansera upp det hela lite ;)

Inte bara ligger vi bättre till rent geografiskt, vår öl är godare dessutom.

CCPusher skrev:
Jag föredrar malmö, för att balansera upp det hela lite ;)

Inte bara ligger vi bättre till rent geografiskt, vår öl är godare dessutom.
Vi kan kanske komma fram till att alla städer har öl, och sedan säga att den stad (Stockholm räknas inte) som har flest tänkta deltagare får bli värd? Malmö ligger närmast för mig, men Lund är ok.

--- Mats ---

Nu blev du sådär tråkigt diplomatisk Mats! ;)

Jag har bott i lund i tjugo år, jag kan lund.
Malmö däremot känna fortfarande nytt, fräscht och spännande efter tio år, krispigt nästan..

Nä, okejdå kanske inte jättekrispigt men ändå :)

Ah, skit samma!
Where the sekt goes, I will follow...

Hehe, säger väl detsamma var det än blir hänger jag på. Nästan pinsamt att erkänna dock, att det ända jag har som egentligen hör till sekten är ett par frässtål o.O ojojoj, vågar man ens visa sig på en sektmiddag? :D

Du är varmt välkommen. Jag får väl rota fram en Makitablå tröja för att neutralisera marken lite.

Jag har "Best Tools" tröjan på! Festool, pffsst överreklamerat tyskt skräp ;-)

Jag fick ledigt hemifrån...:-D

Med en kommentar om att "...passar du verkligen in? De andra kanske är sådana som använder sina verktyg också och inte bara köper nya hela tiden..."

Tror väl inte det är något problem, eller?

Och som sagt tidigare: Jag röstar på Lund men har inga större problem att ta mig till Malmö heller.

:rolleyes: Får man rösta på Kristianstad? :confused:

Nej, Snapphanarna får allt ta sig närmare Daneland ;)

Skulle vara kul att träffa folk från forumet, blir tyvärr helt för lång resa att göra :o
Kanske nån gång då ngt närmare östkusten ordnas :rolleyes:

Det kommer aldrig att bli något av, eftersom ni halvdanskar inte kan komma överens om stad eller pub/restaurang!

Därför föreslår jag i stället Västerås.
/Mattias

Jag hänger också gärna på, med en liten reservation för att jobbet kan sätta käpparna i hjulet för mig.

Malmö passar mig bäst rent logistiskt, men det är inga problem med Lund heller. Dock måste jag säga att 170 sorters öl på Tröls låter hyfsat lockande...

mattiasp skrev:
Det kommer aldrig att bli något av, eftersom ni halvdanskar inte kan komma överens om stad eller pub/restaurang! ...
Du har faktiskt en poäng i detta - Köpenhamn ligger inte såå långt borta ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.