9 882 läst ·
141 svar
10k läst
141 svar
Skåningar (och andra)
Vi kan kanske komma fram till att alla städer har öl, och sedan säga att den stad (Stockholm räknas inte) som har flest tänkta deltagare får bli värd? Malmö ligger närmast för mig, men Lund är ok.CCPusher skrev:
--- Mats ---
Nu blev du sådär tråkigt diplomatisk Mats! 
Jag har bott i lund i tjugo år, jag kan lund.
Malmö däremot känna fortfarande nytt, fräscht och spännande efter tio år, krispigt nästan..
Nä, okejdå kanske inte jättekrispigt men ändå
Ah, skit samma!
Where the sekt goes, I will follow...
Jag har bott i lund i tjugo år, jag kan lund.
Malmö däremot känna fortfarande nytt, fräscht och spännande efter tio år, krispigt nästan..
Nä, okejdå kanske inte jättekrispigt men ändå
Ah, skit samma!
Where the sekt goes, I will follow...
Hehe, säger väl detsamma var det än blir hänger jag på. Nästan pinsamt att erkänna dock, att det ända jag har som egentligen hör till sekten är ett par frässtål o.O ojojoj, vågar man ens visa sig på en sektmiddag? 
Jag fick ledigt hemifrån...:-D
Med en kommentar om att "...passar du verkligen in? De andra kanske är sådana som använder sina verktyg också och inte bara köper nya hela tiden..."
Tror väl inte det är något problem, eller?
Med en kommentar om att "...passar du verkligen in? De andra kanske är sådana som använder sina verktyg också och inte bara köper nya hela tiden..."
Tror väl inte det är något problem, eller?
Jag hänger också gärna på, med en liten reservation för att jobbet kan sätta käpparna i hjulet för mig.
Malmö passar mig bäst rent logistiskt, men det är inga problem med Lund heller. Dock måste jag säga att 170 sorters öl på Tröls låter hyfsat lockande...
Malmö passar mig bäst rent logistiskt, men det är inga problem med Lund heller. Dock måste jag säga att 170 sorters öl på Tröls låter hyfsat lockande...