hej
har en bänkskiva som inte var bra limmat i fogarna och vatten har trängt in, så att den svällde och .... ja ni ser. Det är torrt under men har satt tejp över för att det inte ska blir helt åt helsike....
Inte läge att byta skiva vilket vore det enklaste, jobbig form och tidsbrist.
Funderar på att skära ur lite, täppa till med trälim, spackla, måla med samma nyans och på toppen måla med klarlack...?
Eller ska jag sätta fast dekorplast över?
Skivan är vit,från Bauhaus...
Tacksam för alla tips...