hej
har en bänkskiva som inte var bra limmat i fogarna och vatten har trängt in, så att den svällde och .... ja ni ser. Det är torrt under men har satt tejp över för att det inte ska blir helt åt helsike....
Inte läge att byta skiva vilket vore det enklaste, jobbig form och tidsbrist.
Funderar på att skära ur lite, täppa till med trälim, spackla, måla med samma nyans och på toppen måla med klarlack...?
Eller ska jag sätta fast dekorplast över?

Skivan är vit,från Bauhaus...
Tacksam för alla tips...
 
  • Vit bänkskiva med skada i hörnet där fogarna inte är bra limmade och vatten har trängt in, vilket har orsakat svullnad och sprickor, fixerat med tejp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Paul-Staffanstorp
Vill du inte byta så är väl dekorplast lite snyggare än silvertejp. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.