Hej alla experter.
Vi har just renoverat ett badrum med golvmatta och matta på väggarna.
Då avslöjar mattläggaren att han "råkat" bränna ett hål med svetsen i mattan
och naturligtvis i duschen men att han lagat hålet med "kemisk svets" (vad det nu är)
och att detta inte ska förorsaka några problem.
Min fråga är - är detta fackmannamässigt utfört och finns det någon risk för
framtida problem?
Lagningen känns som en liten bula i mattan och den kommer vi säkerligen
att känna under fötterna till stort förtret eller när vi vill skrapa bort vatten
från golvet.
Som sagt i rubriken - goda råd behövs.
 
Åsa Lund
Fråga honom om han kan skriva en avvikelse på detta och även ge tio års garanti?
Borde ge en fingervisning på om hans lagning är så bra som han påstår..
 
S
Tillhör hantverkaren GVK?
 
Ja hantverkaren är med i GVK och jag skall få extra garanti så jag känner mig nöjd för tillfället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.